hejganges.blogg.se

Lova Öberg och Emma Andersson testar vingarna och flaxar till Indien :-) resan avslutas med ett bad i Ganges

Havelock

Publicerad 2013-04-08 15:54:42 i Allmänt

Hej alla dar hemma!
 
Jag vill inleda detta mail med att jag blev sa besviken idag nar jag loggade in pa internet for forsta gangen pa tre veckor.. Inte ett enda mail har jag fatt svar pa. Nastan sa att jag inte vill komma hem igen! Fast det vill jag ju :-)
 
Just nu ar jag och Lova pa Havelock, vi kom hit idag. Detta var den forsta on vi for till har pa Andamanerna, och nu kom vi tillbaka lite i sista minuten. Vi hade tankt tillbringa min sista tid pa Little Andaman, men dar fanns det inte sa mycket att gora eftersom det var varning for krokodiler overallt och det fanns inte en enda strand utan sandflugor, och jag skojar inte nar jag sager att deras bett kliar!!!!!!!!
 
Sa vi bestamde oss for att testa lyckan och fara tillbaka till Havelock for att kunna njuta lite nu innan jag ska hem till kylan. Det ar nice! Annars mar vi bara bra och vi traffar snalla manniskor.
 
Nu ska jag soka till universitetet!! VAD SKA JAG VALJA!!
 
HEJDA!

Kommentarer

Postat av: /Filliezz

Publicerad 2013-04-08 20:03:03

GENUS!!!


Jaa men jag har typ för mig att jag svarade på ditt sista mail men kanske int gjordet? Men värt att supermailbomba er när ni ändå inte har tillgång till internetz, typ som att tala till en vägg..

Har dock skrivit ett brev till dig och ett till Lova som var och en av er skall få när ni kommer hem <3


LÄNGTAR TILLS NÄSTA VECKA <3<3<3<3<3

Svar: Nu har jag fatt svar <3 hihi! Ah vad vackert, det ska bli kul att lasa!!
SNART AR JAG HEMMAAAA <33
Emma Andersson

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-04-08 21:50:56

Hej på er! Jag håller med föregående talare, vi visste att ni inte hade internet så det var lite lönt:( Men nu längtar jag så mycket efter min älskade dotter och räknar varje dag tills du kommer hem❤❤❤❤.. Men har ni sett några mantror då? Akta er för krokodilerna och ta hand om er nu!! Många kramar till er båda 👋👋👋👋

Svar: Na jag vet, men nu har vi lite internet ;) jag langtar ocksa hem jattemycket!!!! Snart kommer jag <3 nej vi har tyvarr inte sett nagra mantror, men andra rockor :) imorrn ska vi ut pa en sista snorkling, far halla tummarna! Vi kramar tillbaka <3
Emma Andersson

Postat av: Emma Öberg

Publicerad 2013-04-13 07:54:10

Fint att höra från er igen. Psykolog tycker jag! Läs till psykolog. Kommer Lova hem också ?

Postat av: Ann Hilmarsdotter

Publicerad 2013-04-13 14:14:27

Jag längtar efter dig Lova
Mamma Ann

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela