hejganges.blogg.se

Lova Öberg och Emma Andersson testar vingarna och flaxar till Indien :-) resan avslutas med ett bad i Ganges

Strandy

Publicerad 2013-02-26 14:22:55 i Allmänt

Idag tog jag och Lova en tuk tuk till en strand en kille tipsade oss om harom dagen. Den heter nagonting som jag inte minns (minns inga javla namn har) och den var jaaattefin! Sa vi har solat och badat dagen lang. Vi traffade en javulskt snygg kille pa restaurangen dar ocksa, sa vi ska hanga med honom ikv ;----) jag har fatt honom av Lova!
 
Annars gar det bra att sova i var lilla hut, trots att den ar sjukt varm pa kvallen. Jag gillar att hanga har, det ar lugnt och fridfullt. Jag kanner ingen press pa mig att jag ska kla mig pa ett visst satt, bete mig pa ett vitt satt eller att 24/7 tanka pa att jag ar vit och rik. 
 
Imorrn ska vi ta nattbussen till Hampi (skrev fel igar), sa vi ser ju hur det kommer ga dar.
 
Tyvarr kommer jag inte kunna lagga upp nagra bilder, men folj mig pa instagram (dinlivegnalakej) sa far ni se bilder ibland :-)
 
Nu ska jag ta och ringa lite folk pa Viber!!!
 
HEJDA!

Kommentarer

Postat av: Filliezz

Publicerad 2013-02-26 19:21:12

frikostigt av Lova att ge bort män ba sådär :--)Berätta gärna mer om de folk ni hänger med/de kompisar ni skaffar! Skönt med det lugna livet, njut av det:)

Puss

Svar: jo, riktigt snallt!! jag ska blogga nu ;---) vi njuter och njuter!
Saknar dig gumman, puss (L)(L)
Emma Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela