hejganges.blogg.se

Lova Öberg och Emma Andersson testar vingarna och flaxar till Indien :-) resan avslutas med ett bad i Ganges

Hampiiii

Publicerad 2013-02-27 11:50:00 i Allmänt

Heheheh..... (meddelande till ganget ok)
 
Hej igen da! Alltsa satan vad vi (jag) uppdaterar, har varit borta i typ nio dagar?? Kanns som en manad har i alla fall! *har jattetrakigt hela tiden*
 
Igar traffade vi som jag skrev tidigare var nya kompis, han heter Mayo och ar mkt snall. Han gillar mig jattemkt och ville typ joina till Hampi, jag ba "neee.." och sneglade mot Lova. Det var i alla fall skoj att hanga med honom och hans kompis, men sedan mot smatimmarna sa kunde vi inte komma hem och var typ en mil hemifran!! Vi ba NOOO men vi fick sova i ett ledigt rum dar vi hangde eftersom ena killen agde stallet :-) helvete vilka aventyr vi ger oss ut pa, borde inte ens skriva om det har ://
 
Idag har jag haft en solstolskompis som legat under mig, en liten herrelos hund som var jattesot. Annars har vi checkat ut, chillat och sadar, och om nagra timmar far vi till busstationen. 
 
Det ar nagonting jag vill skriva om varenda gang jag loggar in pa nagot internet, men glommer jamt bort det nar jag val sitter har?? Ska forsoka komma ihag till nasta gang!
 
Nu ska jag ringa pa wifi i vanlig ordning hehe ;-)
 
HEJDA!

Kommentarer

Postat av: Filliezz

Publicerad 2013-02-27 13:25:19

Åhhhhh;) Grattis gumman <3<3 Vill se bilder sen oki!

Jag har haft mobilen avstängd idag, tänkte inte att ni skulle ringa oki! Behöver ha den avst. pga skriver en jävla essäuppgift om Latinamerikas historia. Du vet ju hur mitt pluggmode fungerar:/

Men har mobben på hela dagen imorgon, hoppas på att få ett samtal då <3

P&K~~

Svar: Har tyvarr inga bilder pa denna hottie, och han har typ en bild pa fb :/
Nu ar forsta gangen jag har internet pa ett par dagar, men har ingen wifi! du vet vi ar ute mitt i ingenstans typ, satt ar litt svart att ha kontakt med folk :( lycka till med arbetet mumsan, det har nog gatt superbra for dig (L)

PUSS OCH KRAM!
Emma Andersson

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-02-27 21:14:03

Kan bara säga en saknom er övernattning......TOKNITTON :-(

Svar: sorry mamsen :( det var inte med flit ok!
Emma Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela