hejganges.blogg.se

Lova Öberg och Emma Andersson testar vingarna och flaxar till Indien :-) resan avslutas med ett bad i Ganges

Goa

Publicerad 2013-02-20 15:04:11 i Allmänt

Hejhej bloggy!
 
Idag har jag och Lova strosat har i den lilla fororten vi bor i. Det ar ganska skitigt har, men anda fint pa manga stallen. Vi lyckades hitta en ~lyxig~ restaurang, dar vi betalade 17 kr var for maten, inklusive dricks ;-) sen gick vi liksom inat grannskapet, bort fran stora vagen. Dar fanns det en forskola dar det stod massa barn utanfor och stirrade pa oss nat sa javulskt. Manga halsar ocksa och blir fett uppspelta. Sa nu vet vi hur det ar att vara kandis :-)
 
Ikvall ska vi ta bussen till Goa, till nat stalle som jag standigt glommer namnet pa. Det ska nog bli trevligt! Det finns en strand dar, hihi. 
 
Jag hade tankt lagga in bilder har, men det hander inget nar jag kopplar in mobilen i datorn :(
 
Nu ska jag ga, en annan tysk kompis ska ha datan ;);)
 
HEJDA!!!!
 
Ps. Ja, det verkar bli jag som ensam driver denna blogg.... Ds.

Kommentarer

Postat av: molly

Publicerad 2013-02-20 16:34:32

kuuult!!! hur går det med maten då? :) snälla svara i nästa inlägg xDDDDDDDDDD
hälsa lova att hon också måste skriva nåt! man vill ju ha lite mer djupa reflektioner!, tänker att hon är ju bra på sånt.. kramizz

Postat av: Emma Öberg

Publicerad 2013-02-20 18:19:13

Fint. Goa låter bra! Gillar att läsa det du skriver men Lova kan väll skriva nååånting.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela