hejganges.blogg.se

Lova Öberg och Emma Andersson testar vingarna och flaxar till Indien :-) resan avslutas med ett bad i Ganges

Sverige

Publicerad 2013-04-16 15:41:00 i Allmänt

Hej alla! 
 
Nu är jag hemma i Sverige igen och måste vänja om mig att använda å, ä och ö vid tangentbordet. Hade lika mycket problem med det när jag kom hem från Australien förra året..
 
Resan har i alla fall gått bra trots att den kändes jävligt seg där i mitten. Planet som tog åtta timmar var drygt pga jätteosköna stolar och dålig volym på tvn så att det inte riktigt gick att titta på film :( såg Django Unchained bara för att jag redan vet vad de säger i den :--) var kul att se Quentin Tarantino in action igen efter att jag drömt om honom jättemånga gånger under resan!
 
Landade i Stockholm vid halv tolv och rös till när jag såg att det låg snö på marken. Kan ni fatta att jag igår (IGÅR?!) gick runt i Kolkata med Lova och svettades i 35 graders värme?? Fan så skönt med värme alltså. Nu saknar jag Indien lite helt plötsligt? Har haft feta hemlängtan i typ en månad, men jag kommer sakna Indien också :-(
 
Imorrn ska jag i alla fall få träffa alla vackra människor i Umeå och jag kan knappt bärga mig!!!!! Ska krama alla tills de kvävs och berätta tokiga historier om Indien som är bland de tokigaste länderna som finns. 
Nu ska jag i alla fall vänta på middag, börjar bli hungrig. Ska bli så jävla gött att inte äta indisk mat <33
 
HEJDÅ!

Kommentarer

Postat av: Yvonne

Publicerad 2013-04-16 15:46:02

Välkommen hem Emma så skönt att allt gått bra, nu väntar bamsekramen och med spänning väntar jag på att få höra allt du har att berätta. Kram fastern

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela