hejganges.blogg.se

Lova Öberg och Emma Andersson testar vingarna och flaxar till Indien :-) resan avslutas med ett bad i Ganges

Andamanerna, here we come!!

Publicerad 2013-03-15 16:53:21 i Allmänt

Just nu befinner vi oss i Chennai, vi tog en nattbuss hit och kom fram imorse. Till var besvikelse var det inte en nattbuss med sangar, utan med saten som gick att falla ned skitmkt istallet. Fast jag sov fan bra anda?? I borjan spelade de dock en skitfanig indisk "komedi" och det enda jag uppfattade var att de skrek pa hindi hela filmen, helt hysteriska.
 
Idag har vi kollat pa bio inne pa ett superlyxigt kopcentrum. Det var sa konstigt att ga runt dar inne! Har har vi vistats bland all fattigdom i fyra veckor for att helt plotsligt befinna oss pa en sadan har plats? Kande mig som varsta lodisen :(
 
Jag pallar inte skriva sa mycket eftersom detta tangentbord ar sa trogt att mina fingrar gar av. Vi ska forsoka fa tag i internet pa nagon av oarna vi besoker, men vi har uppfattat det som att Andamanerna kor lite amish-style.
 
HEJDA!

Kommentarer

Postat av: /F

Publicerad 2013-03-16 19:45:35

Hoppas Andamanerna blir den dröm som ni tänkt er <3


Med vänlig hälsning, eder vän Filliezz

Ps Varför är ni int här när ni borde va här? Så dumt, så dumt. Ds

Svar: Mycket drommigt!
Gumman, snarty ar jag hemma och ska krama om dig <3 kan till och med sova med dig en natt om du vill <33
Emma Andersson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela