hejganges.blogg.se

Lova Öberg och Emma Andersson testar vingarna och flaxar till Indien :-) resan avslutas med ett bad i Ganges

Tag och spya

Publicerad 2013-03-04 13:33:05 i Allmänt

Inatt tog jag och Lova taget till Kochin. Det var till synes ett mycket lyxigare tag an det vi tog natten innan, men har dolde det sig krakbakterier........... Efter att ha suttit pa taget i kanske tre timmar borjar min mage bubbla och jag tanker att det ar aksjuka. DET VAR DET INTE! Spydde konstant resten av hela resan och sov inte en blund. Nar taget stannade korde vi pa ett sakert kort och checkade in pa ett YMCA har i stan. Min sista droppe galla forlostes pa toaletten pa vart rum vid fem imorse, men sen dess har jag inte krakts!
 
Detta rum ar mkt nice da vi har en frasch toa, tva sangar (bekvamt for Lovis), flakt och TV! Indiska dramaserier/filmer ar mkt underhallande. Idag fyller vi bada pa batterierna instangda pa rummet (forutom nu) eftersom vi far vidare till nagonting pa A imorrn :-)
 
Ikvall ska vi se pa "Stuart Little" pa tv och dricka cola.. Liv1
 
Nu vill jag fa tag pa en telefon sa jag kan ringa hem!!!!!
 
HEJDA!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-04 14:41:15

Stackars lilla gumman!! Men nu har du förhoppningsvis fått i dig behövliga bakterier och på så vis vaccinerat dig för en tid framöver. Jag är på jobbet och har mobilen på om du vill ringa och beklaga dig en anings aning. Älskar dig mest och hälsa Lovis.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela